16.10.2007 | Aktualności | źródło: PAP
Szef CBA ujawnia dowody w sprawie korupcyjnej posłanki Sawickiej
Podyskutuj w Strefie Logowania dla sympatyków PiS |
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu. Prawo i Sprawiedliwość nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Komentarze (28): KASIA - 18.10.2007, 10:19
TAK!!WSZYSCY INNI MOGA WYCIĄGAĆ CO SIĘ DA,A NA PIS TO TERAZ WSZYSCY PLUJĄ.NIEWAZNE CZY TO ELEMENT VKAMPANII WYBORCZEJ-LUDZIE MAJA PRAWO WIEDZIEĆ O WSZYSTKICH BRUDACH I NIECZYSTYCH INTENCJACH PARLAMENTARZYSTÓW!!
Loneq - 18.10.2007, 7:58
Moralnosc w PO pod rzadami Donka i kumpli siegnela dna skoro bronia sie wystawiajac placzaca kobiete. To nawet juz nie jest zalosne. Mysle ze po wyborach przyjdzie otrzezwienie wraz z nowa wladza.
andrzej - 17.10.2007, 22:54
czy przypadkiem motyw o zauroczeniu agentem przez posłankę nie był już wczoraj podsuwany w pytaniach przez dziennikarza gw
-potrzebowali 24 h żeby to przekuć w tę maskaradę w sejmie !!!!
-potrzebowali 24 h żeby to przekuć w tę maskaradę w sejmie !!!!
wredotek - 17.10.2007, 22:09
CBA pokazała materiały dotyczące posłanki Sawickiej (do niedawna PO) i podniósł się rejwach i wrzask oburzenia. Proponuję zebrać fakty i wyciągnąć wnioski, jakie z tej sprawy wypływają:
- posłanka Sawicka wzięła łapówkę,
- w chwili, kiedy brała, należała do PO,
- mówiła, że nie jest sama i że będą "kręcić lody" na prywatyzacji służby zdrowia,
- CBA zatrzymało ją na gorącym uczynku,
- Tusk wyrzucił ją z PO a następnie oświadczył, że PiS postępuje niemoralnie
Wnioski:
- PO jest absolutnie nie na rękę ujawnienie tej sprawy. Wcale się nie dziwię. Jednak sugerowanie, że w okresie kampanii wyborczej nie wolno zatrzymywać polityków opozycji, nawet, jeśli łamią prawo, odbiera PO moralne prawooceniania innych.
- PO robi wszystko, żeby odciąć się od tej sprawy. Nie da rady. W momencie popełniania przestępstwa, posłanka Sawicka należała do PO. Nawiasem mówiąc, dlaczego karą za łamanie prawa, wymierzaną przez gremia partyjne, ma być wydalanie takiego członka w szeregi bezpartyjnych? Zaznaczam, że moje oburzenie dotyczy każdej tego typu sytuacji, bez względu na to, do jakiej partii należy wyrzucana osoba. Czy my bezpartyjni jesteśmy kimś gorszym od członków partii?
- Tusk w swoich wystąpieniach obnaża swój brak godności i zwykłą głupotę. W poniedziałek, podczas debaty z Kwaśniewskim, powiedział, że afery i kolesiostwo były w SLD, tak jak teraz są w PiS. Nie zilustrował tego żadnym przykładem, mimo, że debatę oglądało i te słowa słyszało kilka milionów ludzi. Kilka milionów potencjalnych wyborców. Mówił to w chwili, gdy już było wiadomo, że posłąnka Sawicka została zatrzymana. Od razu przypomniałem sobie powiedzenie, o tym, kto najgłośniej krzyczy "łapać złodzieja".
Tusk nie widzi w tym co powiedział nic niemoralnego. Dziś rozdziera szaty i targa sobie włosy z oburzenia i krzyczy, że Kaczyński postępuje niemoralnie, Kaczyński powinien odejść z polityki. A może, panie Tusk, to pana czas właśnie mija? Czy pan nie widzisz jak fałszywe i niemoralne są pana wrzaski? Jak odzierają pana z godności?
Na koniec zwrócę uwagę na ton głosów oburzenia. To, że posłanka Sawicka złamała prawo, że inny poseł z PO też nie zachował się jak kryształ, to nie ulega wątpliwości. Wyrzucenie tych ludzi z PO, potwierdza to. Ale próbuje się tę kwestię bagatelizować, w prezentowanych ocenach gorszym złem, o wiele gorszym, jest fakt, że CBA pokazała te materiały właśnie teraz. Podnosi się zarzut, że to z powodów politycznych. Logiczna konstatacja jest taka, że dla Tuska i Platformy mniejszym złem jest to, że w nowym parlamencie mogły zasiąć osoby skorumpowane, planujące na kanwie działalności politycznej dorabiać się, niż ujawnienie tego przez CBA i uderzenie w ten sposób w PO. To jest właśnie walka z korupcją a la III RP.
Powiem krótko. Mnie się to nie podoba. Nie wyrażam zgody na taką ideę państwa. Tusk stracił moralne prawo aspirowania do stanowiska premiera, a PO do rządzenia Polską. Widać, że potrzeba zmian i widać, że te zmiany potrafi wprowadzić tylko PiS.
Może to, co napiszę na koniec wyda się obrazoburcze. Widzę pewną paralelę. W obecnych czasach, zagrożenia terroryzmem, w państwach o utrwalonej i rozbudowanej demokracji sięga się po środki, które w pewien sposób biorą obywatela za pysk. Dlaczego? Ano dlatego, że uznano, iż terroryzm jest takim zagrożeniem dla demokracji, że mniejszym złem będzie nałożyć ograniczenia na prawa obywateli niż dopuścić do tego, żeby obywatele ginęli.
Z korupcją w Polsce jest podobnie. Stanowi większe zagrożenie dla demokracji, dla nas wszystkich niż tterroryzm, który u nas nie ma szerokiego pola do działania. CBA nie robi nic bardziej drasatycznego, od tego, co w dziedzinie zwalczania korupcji i przestępczości robią odpowiednie służby w innych krajach. Pozwólmy im robić swoją robotę. To się opłaci nam wszystkim.
Mówi się czasami, pan Tusk głosił coś takiego w czasie debat, że wystarczy dać wolność, a korupcja zniknie. Bo przecież przedsiębiorca przedsiębiorcy łapówki nie da.
To jest panie Tusk demagogia i zaklinanie rzeczywistości. Póki co, mamy sektor państwowy i samorządy. Mamy instytucje państwa. Ja mogę sobie bez problemów wyobrazić sytuację, gdzie będzie się przy pomocy łapówek wygrywało przetargi, gdzie łapówka, za którą ktoś otrzyma zwolnienie z podatku, będzie go kosztowała taniej, niż zapłącenie tego podatku, gdzie łapówka dana policjantowi, prokuratorowi czy sędziemu pozwoli na bezkarność. Ja nawet mogę sobie wyobrazić że za odpowiednie pieniądze w sejmie będzie się uchwalać odpowiednie ustawy. I ja NIE CHCĘ takiego państwa, takiej demokracji.
- posłanka Sawicka wzięła łapówkę,
- w chwili, kiedy brała, należała do PO,
- mówiła, że nie jest sama i że będą "kręcić lody" na prywatyzacji służby zdrowia,
- CBA zatrzymało ją na gorącym uczynku,
- Tusk wyrzucił ją z PO a następnie oświadczył, że PiS postępuje niemoralnie
Wnioski:
- PO jest absolutnie nie na rękę ujawnienie tej sprawy. Wcale się nie dziwię. Jednak sugerowanie, że w okresie kampanii wyborczej nie wolno zatrzymywać polityków opozycji, nawet, jeśli łamią prawo, odbiera PO moralne prawooceniania innych.
- PO robi wszystko, żeby odciąć się od tej sprawy. Nie da rady. W momencie popełniania przestępstwa, posłanka Sawicka należała do PO. Nawiasem mówiąc, dlaczego karą za łamanie prawa, wymierzaną przez gremia partyjne, ma być wydalanie takiego członka w szeregi bezpartyjnych? Zaznaczam, że moje oburzenie dotyczy każdej tego typu sytuacji, bez względu na to, do jakiej partii należy wyrzucana osoba. Czy my bezpartyjni jesteśmy kimś gorszym od członków partii?
- Tusk w swoich wystąpieniach obnaża swój brak godności i zwykłą głupotę. W poniedziałek, podczas debaty z Kwaśniewskim, powiedział, że afery i kolesiostwo były w SLD, tak jak teraz są w PiS. Nie zilustrował tego żadnym przykładem, mimo, że debatę oglądało i te słowa słyszało kilka milionów ludzi. Kilka milionów potencjalnych wyborców. Mówił to w chwili, gdy już było wiadomo, że posłąnka Sawicka została zatrzymana. Od razu przypomniałem sobie powiedzenie, o tym, kto najgłośniej krzyczy "łapać złodzieja".
Tusk nie widzi w tym co powiedział nic niemoralnego. Dziś rozdziera szaty i targa sobie włosy z oburzenia i krzyczy, że Kaczyński postępuje niemoralnie, Kaczyński powinien odejść z polityki. A może, panie Tusk, to pana czas właśnie mija? Czy pan nie widzisz jak fałszywe i niemoralne są pana wrzaski? Jak odzierają pana z godności?
Na koniec zwrócę uwagę na ton głosów oburzenia. To, że posłanka Sawicka złamała prawo, że inny poseł z PO też nie zachował się jak kryształ, to nie ulega wątpliwości. Wyrzucenie tych ludzi z PO, potwierdza to. Ale próbuje się tę kwestię bagatelizować, w prezentowanych ocenach gorszym złem, o wiele gorszym, jest fakt, że CBA pokazała te materiały właśnie teraz. Podnosi się zarzut, że to z powodów politycznych. Logiczna konstatacja jest taka, że dla Tuska i Platformy mniejszym złem jest to, że w nowym parlamencie mogły zasiąć osoby skorumpowane, planujące na kanwie działalności politycznej dorabiać się, niż ujawnienie tego przez CBA i uderzenie w ten sposób w PO. To jest właśnie walka z korupcją a la III RP.
Powiem krótko. Mnie się to nie podoba. Nie wyrażam zgody na taką ideę państwa. Tusk stracił moralne prawo aspirowania do stanowiska premiera, a PO do rządzenia Polską. Widać, że potrzeba zmian i widać, że te zmiany potrafi wprowadzić tylko PiS.
Może to, co napiszę na koniec wyda się obrazoburcze. Widzę pewną paralelę. W obecnych czasach, zagrożenia terroryzmem, w państwach o utrwalonej i rozbudowanej demokracji sięga się po środki, które w pewien sposób biorą obywatela za pysk. Dlaczego? Ano dlatego, że uznano, iż terroryzm jest takim zagrożeniem dla demokracji, że mniejszym złem będzie nałożyć ograniczenia na prawa obywateli niż dopuścić do tego, żeby obywatele ginęli.
Z korupcją w Polsce jest podobnie. Stanowi większe zagrożenie dla demokracji, dla nas wszystkich niż tterroryzm, który u nas nie ma szerokiego pola do działania. CBA nie robi nic bardziej drasatycznego, od tego, co w dziedzinie zwalczania korupcji i przestępczości robią odpowiednie służby w innych krajach. Pozwólmy im robić swoją robotę. To się opłaci nam wszystkim.
Mówi się czasami, pan Tusk głosił coś takiego w czasie debat, że wystarczy dać wolność, a korupcja zniknie. Bo przecież przedsiębiorca przedsiębiorcy łapówki nie da.
To jest panie Tusk demagogia i zaklinanie rzeczywistości. Póki co, mamy sektor państwowy i samorządy. Mamy instytucje państwa. Ja mogę sobie bez problemów wyobrazić sytuację, gdzie będzie się przy pomocy łapówek wygrywało przetargi, gdzie łapówka, za którą ktoś otrzyma zwolnienie z podatku, będzie go kosztowała taniej, niż zapłącenie tego podatku, gdzie łapówka dana policjantowi, prokuratorowi czy sędziemu pozwoli na bezkarność. Ja nawet mogę sobie wyobrazić że za odpowiednie pieniądze w sejmie będzie się uchwalać odpowiednie ustawy. I ja NIE CHCĘ takiego państwa, takiej demokracji.
Tomasz - 17.10.2007, 21:09
Rozhisteryzowana kobieta jako zywa tarcza chroniaca PO przed celnymi atakiami to zalosna metoda obrony kogos kto nie ma NIC do obrony.
Panie i Panowie z PO ta placzaca pani brala lapowki po 100 tys PLN i jakos to wam nie przeszkadzalo. Czy wy w PO nie widzicie ze Donek i jego wesola komanda zamienili Was w moralny rynsztok??? Zastanowcie sie dlaczego odeszli od was gdzie sa takie symbole prawosci jak Maciej Plazynski czy Jan Rokita. Bylem goracym zwolennikiem PO ale teraz czekam az przegracie wybory i zaczniecie myslec.
Panie i Panowie z PO ta placzaca pani brala lapowki po 100 tys PLN i jakos to wam nie przeszkadzalo. Czy wy w PO nie widzicie ze Donek i jego wesola komanda zamienili Was w moralny rynsztok??? Zastanowcie sie dlaczego odeszli od was gdzie sa takie symbole prawosci jak Maciej Plazynski czy Jan Rokita. Bylem goracym zwolennikiem PO ale teraz czekam az przegracie wybory i zaczniecie myslec.
to był błąd - 17.10.2007, 17:58
szkoda, że sprawa Sawickiej została upolityczniona. Skutkiem tego opinia publiczna nie myśli rozsądnie i staje po stronie słabej kobiety.... Gdyby CBA robiło to co do nich należy pewnie poszerzyłby się krąg osób a tak to podejrzani zmajstrują sobie alibi... Na prawdę szkoda
cecylia - 17.10.2007, 15:29
Brawo CBA!Jestem za wyciąganiem wszyskich brudów
korupcyjnych nawet przed wyborami.My Polacy musimy
znać prawdę o przekrętach.Czyżby w ten sposób sprzedawano
nasze zaklady(molochy),szkoły?Tak trzymać.Powodzenia.
korupcyjnych nawet przed wyborami.My Polacy musimy
znać prawdę o przekrętach.Czyżby w ten sposób sprzedawano
nasze zaklady(molochy),szkoły?Tak trzymać.Powodzenia.
Edward z Kanady - 17.10.2007, 13:27
B. przykro jest patrzeć na wyniki ankiety na Onet.pl, gdzie ponad 70% uważa, że to była akcja "polityczna". Pytanie: aż tylu ogłupionych, lub też manipulowanie głosami? Najprawdopodobniej... to drugie. Wstyd!
andrzej49 - 17.10.2007, 11:30
I pomyśleć że to tylko nauczycielka , kto uczy nasze dzieci ? wiem z doświadczenia bo wychowuję trójkę dzieci w wieku 23-studentka, 18-maturzysta LO i 5- ciolatek w przedszkolu i powiem krótko wiele nie najlepszych mam opinii o tym środowisku z małymi wyjatkami . To chyba nie odbiegam od normy ? generalnie szok !
Zimowski - 17.10.2007, 10:51
Wojciech Piechta lekarz internista, członek i kadndydat PO w wyborach do sejmu. Gdyby nie konferencja CBA, kolejny machlojkarz mógł by być w nowym sejmie i "pracować" na rzecz tzw. prywatyzacji szpitali (czytaj zawłaszczenia przez mafię). Po drugie ciekawe jaka była rola tego posła-lekarza w organizowaniu strajków lekarzy, których prawdziwym celem była prywatyzacja szpitali (czytaj przejęcia za grosze).
andrew - 17.10.2007, 10:16
@wyborca, cóż za interesujący tok myślenia. Czemu go nie rozwinąłeś? Lepper i Kamińscy zostali odsunięci od rządu, bo zdekonspirowali prawdziwe zamiary rządu. Podobnie pewnie było z Tomaszem Lipcem... Może warto mieć nieco więcej dystansu do tych ataków?
P.S. Korzystaj czasem ze słownika ortograficznego.
P.S. Korzystaj czasem ze słownika ortograficznego.
wyborca - 17.10.2007, 9:42
PO wyrzuciło panią Sawicką z partii nie za to, że wzięła w łapę, ale dlatego, że zdekonspirowała prawdziwe zamiary PO.
b - 17.10.2007, 9:37
może przypomnieć brudne bomby po i sld z poprzedniej kam.wyborczej ze służbami tylko w tle\sprawa cimoszewicz,reportaż o pc\
uzes - 17.10.2007, 0:04
Czy widzicie, jak PO wchodzi coraz bardziej w buty Andrzeja Leppera? Padają z ust polityków PO dokładnie te same argumenty, jakie wcześniej wysuwał Lepper. Materiały, którymi Lepper wymachuje w studiu telewizyjnym, potem zostają wykorzystywane jako własne przez PO.
Czym różni się akcja "obywtelskiego nieposłuszeństwa" ogłoszona przez Tuska, przeciwko demokratycznie wybranej władzy, od blokad dróg dokonywanych przez Leppera?
Jak można określić wspieranie masowych strajków przez PO i domaganie sie gigantycznych wypłat na rzecz strajkujących? Czy jest to obrona stabilności państwa?
Czy próba zwoływania "alternatywnego sejmu", bez udziału marszałka, nie jest po prostu anarchią?
Czy racjonalnym i odpowiedzialnym działaniem dla dobra państwa, jest nagłe poparcie przez PO podwojonego becikowego, byle tylko rozwalić budżet?
Jak można określić niezgodę PO na powołanie wspólnego rządu z PiS, po czym głosowanie przeciwko rozwiązaniu sejmu? Czy Polska miała w ogóle zostać bez rządu? To jest działanie na rzecz stabilizacji i spokoju?
PO pokazała się w tych działaniach jako w istocie partia anarchistyczna, a jej wyborcy różnią się od tych z Samoobrony mniej niż im sie wydaje.
Czekam, kiedy jeszcze PO ogłosi, w panicznym poszukiwaniu czegoś, co obciążałoby Kaczyńskich, że jednak podejmowali oni talibów w Klewkach.
Po prostu PO=SO bis
Czym różni się akcja "obywtelskiego nieposłuszeństwa" ogłoszona przez Tuska, przeciwko demokratycznie wybranej władzy, od blokad dróg dokonywanych przez Leppera?
Jak można określić wspieranie masowych strajków przez PO i domaganie sie gigantycznych wypłat na rzecz strajkujących? Czy jest to obrona stabilności państwa?
Czy próba zwoływania "alternatywnego sejmu", bez udziału marszałka, nie jest po prostu anarchią?
Czy racjonalnym i odpowiedzialnym działaniem dla dobra państwa, jest nagłe poparcie przez PO podwojonego becikowego, byle tylko rozwalić budżet?
Jak można określić niezgodę PO na powołanie wspólnego rządu z PiS, po czym głosowanie przeciwko rozwiązaniu sejmu? Czy Polska miała w ogóle zostać bez rządu? To jest działanie na rzecz stabilizacji i spokoju?
PO pokazała się w tych działaniach jako w istocie partia anarchistyczna, a jej wyborcy różnią się od tych z Samoobrony mniej niż im sie wydaje.
Czekam, kiedy jeszcze PO ogłosi, w panicznym poszukiwaniu czegoś, co obciążałoby Kaczyńskich, że jednak podejmowali oni talibów w Klewkach.
Po prostu PO=SO bis
star - 16.10.2007, 22:05
po pierwsze: braaawo za prawdę !
po drugie: pomysł na powołanie komisji śledczej- debilny!!!
przecież PIS tłumaczył, że tworzenie komisji
przed wyborami nie ma żadnego sensu!
to zdezawuuje cały fantastyczny efekt Kamińskiego
i da amunicję platfusom( a dlaczego nie inne?)
po trzecie:przy całym szacunku dla zasług p.Kuchcińskiego
nie pozwalajcie mu występować z takimi ludźmi
jak Maksymiuk - żenada!; po czwarte:pozdrawiam
po drugie: pomysł na powołanie komisji śledczej- debilny!!!
przecież PIS tłumaczył, że tworzenie komisji
przed wyborami nie ma żadnego sensu!
to zdezawuuje cały fantastyczny efekt Kamińskiego
i da amunicję platfusom( a dlaczego nie inne?)
po trzecie:przy całym szacunku dla zasług p.Kuchcińskiego
nie pozwalajcie mu występować z takimi ludźmi
jak Maksymiuk - żenada!; po czwarte:pozdrawiam
zbyszek z krakowa - 16.10.2007, 22:03
apeluję do tych nawiedzonych posłów PO powiedzcie swoim ludziom by po prostu w czasie kampanii wyborczej nie brali łapówek
a nie żądali by CBA zawiesiła na ten czas ściganie przestępców.
Przecież prezes trybunału konstytucyjnego p.Stępień dyspensy na . ściganie bandytów nie ogłosił,a nic też nie słyszałem by ściganie bandytów było nie konstytucyjne.
a nie żądali by CBA zawiesiła na ten czas ściganie przestępców.
Przecież prezes trybunału konstytucyjnego p.Stępień dyspensy na . ściganie bandytów nie ogłosił,a nic też nie słyszałem by ściganie bandytów było nie konstytucyjne.
Marek K. - 16.10.2007, 22:03
Doskonale!! Wreszcie!!!
Zgadzam się z opinią =Wyborcy=, pokazywać na okrągło. Koniecznie!! Zrobić odpowiedni skrót szczególnie uwzględniając
słowa (bezpośrednio z nagrania)o układzie przymierzającym się do prywatyzacji szpitali i zrobienia "deal-u".Ten materiał należy wykorzystać "do bólu". Niestety TVP bardzo "oszczędnie" to dzisiaj pokazywała.Więcej skupiała się na łapówce.
Myślę, że to może tak zadziałać jak skrótowo pokazał pluszak w poprzedniej kampanii.Tym bardziej,że cały materiał jest autentyczny. Można pokazać też(jako papierowy materiał)oba projekty PO tzn. ten fragment, który przywoływał Kwaśniewski w debacie i obecny projekt gdzie ten fragment znika (obłuda PO).
Na obecnym etapie kampanii nie powinno być "zmiłuj się", nie z TAKIM przeciwnikiem.
Życzę p.Premierowi zdrowia a całej ekipie PIS wytrwałości w dążeniu do zwycięstwa.
Marek K.
PS. W Poznaniu nie widzę plakatów p.Zyty Gilowskiej, co się dzieje?
Zgadzam się z opinią =Wyborcy=, pokazywać na okrągło. Koniecznie!! Zrobić odpowiedni skrót szczególnie uwzględniając
słowa (bezpośrednio z nagrania)o układzie przymierzającym się do prywatyzacji szpitali i zrobienia "deal-u".Ten materiał należy wykorzystać "do bólu". Niestety TVP bardzo "oszczędnie" to dzisiaj pokazywała.Więcej skupiała się na łapówce.
Myślę, że to może tak zadziałać jak skrótowo pokazał pluszak w poprzedniej kampanii.Tym bardziej,że cały materiał jest autentyczny. Można pokazać też(jako papierowy materiał)oba projekty PO tzn. ten fragment, który przywoływał Kwaśniewski w debacie i obecny projekt gdzie ten fragment znika (obłuda PO).
Na obecnym etapie kampanii nie powinno być "zmiłuj się", nie z TAKIM przeciwnikiem.
Życzę p.Premierowi zdrowia a całej ekipie PIS wytrwałości w dążeniu do zwycięstwa.
Marek K.
PS. W Poznaniu nie widzę plakatów p.Zyty Gilowskiej, co się dzieje?
Tadeusz.Krosno.Podkarpacie. - 16.10.2007, 21:39
Ludzie!!!,myślicie że to tylko z PO złodzieje?.Bez dekomunizacji totalnej to wszystko nie będzie mieć sensu.Dalej tu nadole są komitywy takie rodem z PRL-u,i nikt nic nie robi bo wszystko trzeba udowodnić,zamiast to wywalić na zbity pysk.Edgar Huver[dokładnie nie wiem jak się pisze] szef CIA w USA,komunistów ,szpiegów przebywających na terenie Stanów,karał za to że nie przeszli na pasach przez jezdnię[obok],tutaj tego nie trzeba robić,poprostu wystarczy uchwalić odpowiednią ustawę oczyszczającą życie publiczne ze zgnilizny czerwonej.Przecież tu w Krośnie to w sądzie czy na komendzie pracują w linii prostej wychowankowie czerwonych lub sami czerwoni.Przecież to musicie zrobić a nie tylko obiecywać[amnimozja do Posła Marka Kuchcińskiego].My poprzemy PiS w tą niedzielę na jak to mówią bank, ale to nie jest zaufanie dane raz na zawsze!!!, oby szefostwo PiS-u,o tym wiedziało.Niezapomnijcie też że daliście nadzieję narodowi!!!.
leon - 16.10.2007, 21:36
Posłanka Sawicka w ujawnionych nagraniach mówiła jeszcze o kilku poslach PO, jako obywatel naszej Polski chcę wiedzieć KTO KTO ...CBA powinno informować społeczeństwo o takich sprawach ,parlament to służba dla nas dla Polski a wypowiedzi Tuska i Pitery to bezczelność i megalomania za co oni nas mają
~nord - 16.10.2007, 20:49
Polecam You Tube: PO... a polskość Kaszub











